Menu I          

   Przewodnik Hanower

  Menu II

  Reklama I

Martins-Showband

Zespół na twoje wesele i na twoją imprezę.

 

 

 

 

 

 

 

  Kontakty Towarzyskie

    Reklama




ImmobilienScout24 - Immobilie suchen, Wohnung, Haus, Grundstück mieten

    Ogłoszenia


Uwaga !! 
Zanim wyślą Państwo ogłoszenie prosimy o zapoznanie się z regulaminem.
Formularz służy tylko do wysyłania ogłoszeń.
Prosimy o nie używanie dużej czcionki.
Ogłoszenia są publikowane po  paru godzinach od przysłania i po zaakceptowaniu przez administratora.
Klikając wyślij oświadczasz, że zapoznałe(a)ś się z regulaminem.

UWAGA !!

 Do każdego  ogłoszenia drobnego w dziale ogłoszenia towarzyskie należy podać adres E-mail:   W przeciwnym razie ogłoszenie nie zostanie opublikowane w tym dziale.


Witam mam na imie Darek mam 33 lata i od kilku lat mieszkam w Hannover.Jestem szatynem o niebieskich oczach i milym gsosie.Jestem mily,towarzyski,niezalezny finansowo i przede wszystkim trzezwo myslacy.Poznam Panie do spotkan bez zoobowiazan ale równiez nie wykluczam tez stalego zwiazku.Wiek 18-40.Takze pozdrawiam wszystkie Panie i do milego uslyszenia :) darek.daglas@onet.pl-dodano 30.01.2015


hallo..:) Mam 50lat(Kosiorozec) ,od 1989 roku w niemczech / 184cm /89kg/szczply/wesoly/nie pijacy (wyjatek..wino w dobrym towarzystwie) /nie palacy/wesoly/spontaniczny/kochajacy dzieci/po rozwodzie/czyli bez nalogow i zboczen....latwy w obsludze i uzydku/ .. meszczyzna z zasadami...... Wychowuje sam 14letnia corke. Mam stala prace(IT, entwicklung). Mieszkam aktualnie w okolicach Minden(Petershagen). Szukam....partnerki... tej drogiej polowki...stalego zwiazku... zadnej zabawy czy romansu.....Jesli zainteresowalem .. czarujaca, szczupla , wierna , otwarta na zwiazek oparty na ucziwosci, wiernosci, szacunku.....bitte melden    esek1000@crepel.de -dodano 27.01.2015


grazka? poznam pana mieszkajacego polaka w Hannowerze lub okolicy. staly zwiazek powazne oferty mam 54 lata mieszkam od niedawna w Hannowerze u rodziny.szukam bratniej duszy samotnego pana w starsztm wieku ,nieznam jezyka Niemieckiego. prosze o kontakt na polski numer poniewaz jeszcze niemam numeru niemieckiego? pozdrawiam do uslyszenia....margru30@wp.pl -dodano 26.01.2015


szukam znajomych z linden markt platz... ja 24 lata zeby po prostu sie nie nudzic jaworenty@wp.pl-dodano 26.01.2015


szukam milej i madrej, samotnej dziewczyny narazie w celu poznania sie i spedzenia czasu mam 35 lat 180 cm srednia budowa ciala tomaspil29@gmail.com-dodano 26.01.2015


Witam panie samotne 35l 50l hanower okolice stiv1978@o2.pl-dodano 26.01.2015


Mam 48 lat,rozwiedziny od 8 lat.Od niedawna w Niemczech.Poznam pania która tak jak ja ma dosc samotnosci.Springe okolice.Kontakt- bogorianin1966@wp.pl-dodano 26.01.2015


On 49 lat wysoki blondyn, stanu wolnego szuka kobiety do stalego zwiazku. Ja jestem niemcem i Nie umiem Po polsku rozmawiac. mimu666@web.de  -dodano 26.01.2015


42-latek pozna Pania z rejonu Hannover do spedzania wspolnie wolnego czasu. devo99@wp.pl -dodano 26.01.2015


Netter Mann aus Hannover Herrenhausen 49J, 190 cm sucht eine nette Sie 42 - 52 Jahre für eine feste Beziehung mimu666@web.de -dodano 24.01.2015


Witam.Mam na imie Slawek.Kocham tanczyc. Poznam kobiete,z ktora mozna milo spedzic czas. pestek@gmx.de -dodano 24.01.2015


Szukam polskiej kolerzanki(ek)  z Hannoveru. Pozdrawiam Elly, E-Mail: Tiesa@wp.pl-dodano 23.01.2015


Wysoki,szczuply 43-latek pozna pania z Hanoweru lub okolic na reszte zycia. E-mail : piotr.dudziec71@gmail.com -dodano 23.01.2015


Hej jestem wesolym 41-latkiem lubiacym aktywnie spedzac wolny czas mieszkam w Hannoverze i bardzo chetnie poznam bezdzietna kobiete w wieku 35-40 rowniez z Hannoveru Zapewniam ze przy mnie nie bedziesz sie nudzic jesli chcesz sie przekonac napisz;robienblack73@gmail.com    Ps.Mile widziane foto -dodano 21.01.2015


Jestem wesolym nieraz ciut zwariowanym facetem, mieszkam w okolicy Hannoveru ( Garbsen) Poznam ludzi otwartych z ktorymi mozna porozmawiac wyjsc gdzies. Kontakt clio@onet.eu-dodano 20.01.2015


Siemaaaa mam 20 lat i mieszkam tu pare lat:). Poznam fajna,mila dziewczyne :-)  Nie wstydz sie  napisz po prostu ;) patrick.hann@aol.de-dodano 20.01.2015


Witam.Poznam nowe osoby z ktorymi bede mogl zawrzec nowe znajomosci ;)Juzwa@gmx.de-dodano 20.01.2015


Witam!Mila,wesola,energiczna kobieta pozna mezczyzne w wieku 24-35lat.Wiecej szczególów  w meilu.Jezeli czujesz sie samotny pisz;-).bettyblack@interia.pl-dodano 20.01.2015


Witam mam na imie Dariusz mam 33 lata,od kilku lat mieszkam w Hannover.Jestem szatynem o niebieskich oczach i milym glosie.Jestem mily,towarzyski,pomocny,niezale¿ny finansowo i przede wszystkim trzezwo myslacy.Poznam Panie do spotkan bez zobowiazan ale tez nie wykluczam stalego zwiazku.Wiek wiekszego znaczenia.Takze pozdrawiam Panie i do milego uslyszenia :) darek.daglas@onet.pl-dodano 20.01.2015


witam 40 latek zadbany,nie pijacy,kulturalny pozna mila ,skropmna kobiete w celu milego spedzenia czasu, meil darek1507@op.pl-dodano 20.01.2015


witam od sirody 21.01.2015 bede mieszkal w hanover chetnie poznam kobiete na staly zwiazek z okolic moze byc z dzieckiem do 35 lat ja wysoki brunet lat 29 pozdrawiam os25l.1986@gmal.com -dodano 18.01.2015


43-letni mezczyzna, bezdzietny wdowiec, pozna pania  z Hanoweru, by wspolnie spedzac wolny czas. Nie mam nalogow. Mile widziana pani bez nalogow,lubiaca sport. Pozdrawiam cieplutko. E-mail :  piotr.dudziec71@gmail.com -dodano 18.01.2015


Pan 185/47 szczery uczciwy powazny wyksztalcenie wyzsze medyczne od 10 lat mieszkajacy w Hannoverze na wozku inwalidzkim nie wymagajacy pomocy ani opieki tylko nie chodzacy wdowiec kochajacy dzieci pozna szczera uczciwa szczupla stanu wolnego pania w odpowiednim wieku zdecydowana tylko i wylacznie na staly i powazny zwiazek z malzenskim wlacznie.Wszelkie przelotne znajomosci i romanse wykluczone DariusS450@t-online.de-dodano 18.01.2015


Witam z tej strony Aneta mam 38 lat w chwili obecnej mieszkam w polsce.Poznam mi³ego pana do lat 45 który powa¿nie mysli o zwiazku,jestem osoba uczuciowa,z natury romantyczka,lubie spacery podróze,spedzac czas we dwoje,nie pale i nie pije,Nie szukam wrazen,ani przygód,jesli równiez czujesz sie samotny jak ja,to napisz domnie,kto wie a moze to na Ciebie czekalam cale zycie mile widziany samotny tatus kocham dzieci...aneta807@wp.pl -dodano 17.01.2015


Witam mam na imie Dariusz mam 33 lata i od kilku lat mieszkam w Hannover.Jestem szatynem 185/90 oczy niebieskie, mily,towarzyski,otwarty,niezalezny finansowo no i trzezwo myslacy.Poznam Panie do spotkan bez zobowiazan ale tez nie wykluczam stalego zwiazku,czas wszystko poka¿e. Takze drogie Kobiety do uslyszenia.Z serdecznymi pozdrowieniami Dariusz. darek.daglas@onet.pl -dodano 17.01.2015


Poznam milego Pana do lat 48. Prosze tylko powazne oferty ze zdjeciem ;-) meinengel44@gmx.de -dodano 17.01.2015


Hejka. Mam na imie Dominik, od roku jestem w Hannoverze. Samotnosc doskwiera, wiec chetnie poznam dziewczyne w podobnym wieku. Jestem wysoki, spokojny, wyluzowany, nawet przystojny (jak nie ma za duzo swiatla;)) i z odrobina poczucia humoru. Poszukuje kogos do pogadania/wspólnego wyjscia/luznego zwiazku. Nic na powaznie, przynajmniej na razie nic takiego nie planuje. Nie gryze(zazwyczaj), wiec... ;)dukat5000@o2.pl -dodano 17.01.2015


Atrakcyjna i wyjatkowa brunetka, 42 lata, zadbana i samodzielna, chcialaby poznac czulego, inteligentnego i konkretnego meszczyzne z Hannoveru lub okolic do stalego zwiazku. Mieszkam aktualnie w Polsce ale bardzo chetnie zmienie miejsce zamieszkania. Czekam na Twoja odpowiedz! beataczarna2@tlen.pl-dodano 15.01.2015


Czesc, nazywam sie Piotrek i mam 24 lat. Co do wygladu to mysle ze nie rozczaruje. Poznam chetnie dziewczyne ktora chciala by fajnego faceta poznac. Mail: p.lutz.70@web.de-dodano 15.01.2015


witam...41-letni mezczyzna,pozna pania na wspolna kawe,obojetnie w jakim wieku,moze jakis spacerek ewentualnie wycieczka...jestem otwarty na propozycje...pozdrawiam grzegorzpiontek@interia.pl -dodano 14.01.2015


Witam. 43-letni mezczyzna,bezdzietny wdowiec pozna pania z Hanoweru na reszte zycia. Jestem szczuply,wysoki, wrazliwy,spontaniczny. Lubie sport. podroze,muzyke. Pozdrawiam. Piotr. Kontakt : piotr.dudziec71@gmail.com -dodano 11.01.2015


Witam. Szukam znajomych z garbsen. Oprócz tego szukam normalnego chlopaka do 30 lat oczywiscie tez z Garbsen. Pozdrawiam luna5060@op.pl-dodano 11.01.2015


Witam Mam na imie Anna mam 47 lat mieszkam w Polsce ale chcialabym znalezc kogos na stale i nie wykluczone ze bym sie przeprowadzila.Jesli jest tu mezczyzna co szuka kobiety na stale niech napisze.Nie interesuja mnie przelotne znajomosci. Pozdrawiam anna_koic@o2.pl-dodano 11.01.2015


Witam. Poznam Pana w wieku od 55 do 60lat z Hanoweru do spedzenia milo czasu. Pozdrawiam. stokrotka195718@o2.pl.-dodano 09.01.2015


Bardzo chetnie poznm wesolych spontanicznych ale trzezwo myslacuch ludzi dla ktorych drugi czlowiek znaczy choc tyle co oni samik. Ludzie otwarci potrafiacy sie smiac nie tylko z innych i twardo stapajacy po ziemi zapraszam gg49322631-dodano 09.01.2015


On 49 lat wysoki blondyn, stanu wolnego szuka kobiety do stalego zwiazku. Ja jestem niemcem i Nie umiem Po polsku rozmawiac.
mimu666@web.de-dodano 09.01.2015


szukam pracy jako kierowca kat. B. posiadam doswiadczenie. 015145482402-dodano 09.01.2015


Poznam ludzi otwartych wesolych nieraz spontanicznych ale trzezwo myslacych o zyciu i twardo stapajacych po ziemi. Fajnie nieraz wyskoczyc gdzies pogadac ciut zwolnic. Pisz gg 49322631-dodano 09.01.2015


Ktory z sympatycznych panow, w wieku 60+,
ma ochote wybrac sie na prawdziwy bal 24 stycznia z bardzo dobra i atrakcyjna partnerka?
Mile widziany partner powyzej 176 cm wzrostu i bez zbytniej nadwagi. Jesli masz poczucie rytmu i lubisz tanczyc, nie zwlekaj z odpowiedza. juz sie ciesze na Twoje zgloszenie:
teresagolemo@gmail.com-dodano 08.01.2015


Witam mam 30 lat.poznam kobiete obojetnie w jakim wieku ,do wspolnych rozmow i zabicia czasu,pozdrawiam artur303@web.de-dodano 08.01.2015


panna mieszkam w Polsce szukam bezdzietnego kawalera domatora 37-42 lat powyzej 175 cm z kraju wsi zagranicy na dobre i zle
kawamokate@gazeta.pl-dodano 08.01.2015


Hej. Poznan pana w wieku 37-45.Zaradnego rozsodnego, lubiacego dzieci. Mam dwujke nie duzych, jestem w seperacji. annamarchel73@wp.pl-dodano 08.01.2015


Szczera,sympatyczna 40-latka majaca dzieci. Od 3 lat mieszkajaca na stale w Hannoverze. Chcialabym poznac pana, który mysli powaznie o zyciu,pokocha mnie i moje wspaniale dzieci. Lubie spacery,podróze i spedzac czas we dwoje
Mile widziane jest zdjêcie, ale niekonieczne
jagoda53775@wp.pl-dodano 08.01.2015


Kobietki i mezczyzni, kto ma ochote na kawe? Mozna pójsc w kilka osób. Chetnie wypilabym kawe w wesolym towarzystwie :) Mam 28 lat.
Pozdrawiam:)
11minutt@wp.pl-dodano 06.01.2015


Siema :)
Jestem Pawel, mam 20 lat mieszkam tu od 6 lat i szukam kogos z kim mozna sie posmiac, isc na piwko, dwa ewentualnie siedem haha :D lub na jakas impreze :)
hozar994@gmail.com piszcie sprawdzam poczte codziennie ;)-dodano 06.01.2015


mam 48 lat.mieszkam w hannoverze.poznam pania do 45 lat,najchetniej z polski.moge pomóc z praca i ciezkich poczatkach.
sylwekmadej@interia.pl-dodano 04.01.2015


hallo..:) Mam 49lat ,od 1989 roku w niemczech / 184cm /89kg/szczply/wesoly/nie pijacy/nie palacy/wesoly/spontaniczny/kochajacy dzieci/po rozwodzie/IT Technik/czyli bez nalogow i zboczen....latwy w obsludze i uzydku/.. meszczyzna z zasadami...... Wychowuje sam 13letnia corke. Mam stala prace(inzynier).Mieszkam aktualnie w okolicach Minden. Szukam....partnerki... tej drogiej polowki...stalego zwiazku... zadnej zabawy czy romansu.....Jesli zainteresowalem .. czarujaca, szczupla , wierna , otwarta na zwiazek oparty na ucziwosci, wiernosci, szacunku.....bitte melden   esek1000@crepel.de  -dodano 04.01.2015


Mam 40 lat, jestem szczesliwa,samodzielna kobieta z 2 cudownych,malych dzieci.Szukam pana na spedzenie wspolnie wolnych chwil. Chetnie tez z dziecmi. info.gizela@t-online.de-dodano 04.01.2015


Hej witam wszystkie panie....czy jest tu jakas¶ pani która tak samo jak ja nudzi sie na wekkend ?  wiek raczej nie istotny....zanudze sie Adam 38L.pozdr dresden.polska@gmail.com-dodano 04.01.2015


hallo neues jahr neues glück.ich wünsche allen ein frohes neues jahr.
ich bin ein 44 jähriger unternehmer aus hannover und suche eine nette,attraktive,humorvolle,ehrliche und temperamtvolle osteuropäische frau im alter von 25-40 ich bin sportlich 180 groß mit dunkelblonden haaren und blauene augen. bitte melde euch doch einfach unter
frank.timme@gmx.de -dodano 02.01.2015-dodano 04.01.2015


Witam mile Panie ,szukam partnerki na samotne dni w wieku 55-60,jestem 65 latkiem od dluzszego czasu  jestem sam i chcialbym to w koncu zmienic, mieszkam od dawna w Hannoverze.Jestem wesolym czlowiekiem mam 175 wzrostu i 80 kg.benek49@gmx.de -dodano 02.01.2015


Witam. Mieszkam w Hannover, mam 44 lata zajmuje 3 pokojowe mieszkanie, bez nalogów. Szukam wspóllokatorki, mo¿e byc z dzieckiem. Kontakt osobisty u mnie... Musisz wiedziec kim jestem i jak wyglada mieszkanie a ja musze wiedzieæ kim Ty jestes. Pisanie wielu emaili mnie nie bawi, lubie konkrety. zycie nie zawsze jest rózowe, zrozumienie drugiej osoby dlaczego podejmuje takie czy inne decyzje jest najlepsza forma dialogu.
Kontakt:
tony600@wp.pl-dodano 29.12.2014


witam jestem milym fajnym chlopakiem bez nalogow mieszkajocym i pracujocym w hannowerze szukajocym swojego szczescia moze  jest gdzies tutaj samotna dziewczyna chentna sie zaprzyjaznic pozdrawiam piotrek 34 lata
piotrek.holard@o2.pl-dodano 29.12.2014


Witam normalny pan bez nalogów poznam pania w wieku 35 /45 mieszkam w okolicach Hannover na stale jestem cieplym rodzinnym czlowiekiem
ewenis@nokiamail.com -dodano 26.12.2014


Witam. Mezczyzna bez nalogow lat 43,wysoki,szczuply,pozna pania z Hanoweru lub okolic na reszte zycia w zozsadnym wieku. Jestem bezdzietnym wdowcem,nie mam nalogow,wrazliwy romantyk. Lubie spedzac czas aktywnie. Obecnie mieszkam w Langenhagen. Czekam na wiadomosc od pani,ktorej rowniez doskwiera samotnosc. Kontakt : piotr.dudziec71@gmail.com-dodano 26.12.2014


42lata mieszkaniec Braunschweig stala dobra praca pozna pania do spedzania wolnych chwil lub do powaznego zwiazku moze byc z dzieckiem . Lubie wypady za miasto ,sport. Nie masz z kim spedzic Sylwestra napisz nawet jesli jestes w polsce i jestes odwazna kobieta .  karino13@wp.pl-dodano 26.12.2014


On 49 lat  wysoki blondyn,stanu wolnego szuka kobiety do stalego zwiazku.Ja jestem niemcem i Nie umiem Po polsku rozmawiac.Wietsh@hotmail.de-dodano 23.12.2014


Mieszkam w Polsce, mam 47lat, bez nalogow, zadbana, pracowita, ciepla. Poznam niezaleznego niepijacego Pana  42-50lat bez kryminalnej przeszlosci. Nie szukam wrazen. Interesuje mnie wylacznie staly zwiazek.Jestem w stanie zmienic miejsce swego pobytu. Prosze pisac na olivka39@wp.pl. Odpowiem wylacznie na  listy ze zdjeciem.-dodano 23.12.2014


Poznam milego Pana do lat 48. Prosze tylko powa¿ne oferty ze zdjeciem ;-)
meinengel44@gmx.de-dodano 23.12.2014


message: Wysoki 190 cm, 25 lat brunet od miesi±ca w Hannover. Chêtnie poznam pania do wspolnego spedzania czasu. Pozdrawiamt omsob92@wp.pl -dodano 23.12.2014


Puszysta 32latka pozna pana który mysli powa¿nie o zyciu i stalym zwiazku sloneczko510@tlen.pl -dodano 23.12.2014


netter er 49j. 190  cm aus Hannover  sucht für eine feste Partnerschaft  eine sie 40 - 50 jahre schlank  aus  Hannover  + 10 km ich spreche kein polnisch ! Wietsh@hotmail.de -dodano 23.12.2014


Witam, jestem normalnA, przecietna kobieta od niedawna mieszkajaca w Niemczech. Chcialabym nawiazac kontakt z innymi luddmi w moim wieku 25 - 35 lat w takich zwyczajnych celach. Poprostu pogadac, popisac.barbie198686@wp.pl-dodano 23.12.2014


On 188 cm,48 lat z Hannover chce partnerstwa z kobieta do 48 lat Slim, 170 cm z Hannover
Nie nowi po polsku
mimu666@web.de-dodano 20.12.2014


Er 48 Jahre 188 cm aus Hannover sucht eine nette Sie bis 48 Jahre ca. 170 cm groß für eine feste, harmonischen Partnerschaft
mimu666@web.de-dodano 20.12.2014


Masz dosc samotnosci? Szukasz szczescia, bratniej duszy? Chetnie poznam takiego mezczyzne.Ja 42 lata,rozwiedziona lekko Puszysta ze mnie kobieta, niesmiala, ale wesola. Nie szukam przygód, tylko normalnego,wysokiego faceta, który zaakceptuje moje ksztalty i charakter. Szukam na stale :)
Czekam na powa¿ne odpowiedzi ze zdjeciem w wieku 42-47 a napewno odpisze.
gaury@hotmail.de-dodano 20.12.2014


Mam na imie Kamil, mam 21 lat,mieszkam w Hannover. Chetnie poznam Dziewczyne 18-30lat,Szukam Kolezanki,przyjaciolki kontoluz@wp.pl-dodano 19.12.2014


Witam mam na imie Dawid lat 40+ mieszkam w Hannover,pracuje.bez nalogow poznam Pania lub Pary by milo spedzic czas.pomoge finansowo;-) pozdrawiam-dodano 19.12.2014


WITAM MAM NA IMIE ANETA LAT 38 OBECNIE MIESZKAM W POLSCE ALE CHCIALABYM POZNAC KOGOS I ULOZYC SOBIE ZYCIE NA NOWO MAM RODZINKE W HANNOVERZE  NIE MAM DZIECI JESTEM WRAZLIWA,UCZUCIOWA,SZCZERA,ROMANTYCZNA,CHCIA£ABYM POZNAC KOGOS KTO PRAGNIE SZCZESCIA I MI£OSCI KOGOS DLA KOGO NAJWAZNIEJSZE JEST SERCE I DUSZA A NIE WYGL¡D.LUBIE SPACERY,PODRÓZE,SPEDZAC CZAS WE DWOJE ,UWIELBIAM DZIECI WIEC SAMOTNY TATUS MILE WIDZIANY.CZEKAM NA EMAILE aneta807@wp.pl-dodano 17.12.2014


panna mieszkam w polsce szukam bezdzietnego kawalera domatora 37-42 lat powyzej 175 cm z kraju lub zagranicy na dobre i zle lawenda76@op.pl-dodano 13.12.2014


witam szukam normalnej pani w wieku 35  43 lata jestem milym cieplym facetem mieszkajacym na stale w okolicy Hannover poszukuje milej sympatycznej pani do stalego zwiazku jozef.zielinski@poczta.onet.pl-dodano 13.12.2014


 Hi to ja Ewa mieszkam w okolicach Peine mam 60 lat  to pewnie juz jestem starsza Pani ale nie czuje sie na tyle lat -poznaj mnie to przekonasz sie- szukam  Pana na dobre i na zle  ktory podobnie jak ja czuje sie  troszke  albo  bardzo samotny -pzdr ewa5471wp.pl -dodano 13.12.2014


Witam mam 41 lat mieszkam w Hannoverze juz kilkanascie lat poznam kobiete w podobnym  wieku ktora powaznie mysli o zyciu i chcialaby spedzac razem czas.Moj email; darsam73googlemail.com  Mile widziane foto  -dodano 10.12.2014


witam mam na imie Edward mieszkam na stale w niemczech stala praca wlasne mieszkanie samotny 13 lat po rozwodzie bez dzieci jezeli zechcesz mnie poznac to zadzwon ja oddzwonie lub po przez skype skype edward.pyrka21 ps.dlatego wole rozmawiac poniewaz ja tutaj sie urodzilem umiem tylko rozmawiac po polsku a w pisaniu poaga mi przyjaciel pozdrawiam eddy edward.pyrka@vodafone.de -dodano 10.12.2014


Witam.Mam na imie Grzegorz.Poznam kobiete,z ktora mozna milo spedzic czas. devo99@wp.pl-dodano 09.12.2014


Witam szukam jakis normalnych dziewczyn do wspólnego spedzenia czasu. Mam 25 lat i od kilku miesiecy jestem w okolicach Hanoweru.Zwariowac idzie bez towarzystwa rówiesniczek w podobnym wieku. mathew1205@wp.pl-dodano 08.12.2014


Hej dziewczyny mam na imie Peter i mam 25 lat... ktora z was miala by ochote na mile wspolne spedzanie czasu? samochodem mozna by tez wspolne wycieczki zrobic... wszystko mozliwe.Wiec jesli ci dluzsze wlosy u chlopakow nie przezkadzaja to zapraszam do napisania mi e-maila. p.lutz.70@web.de-dodano 08.12.2014


CZESC....Mieszkam od 9 lat w Angli. Przylatuje do siostry na swieta do Hannover.Moze jakas mila pani chcialaby mi pokazac Hannover, zjesc razem obiad lub wyskoczyc gdzies wieczorem.Gwarantuje poczucie chumoru....reszty dowiesz sie sama arobaszkiewicz1973@interia.pl -dodano 08.12.2014


hej mam na imie Jowita. atrakcyjna brunetka. szukam przystojnego fajnego faceta do wspolnego spedzenia czasu..:)jowita.87@wp.pl-dodano 08.12.2014


Mieszkam w Polsce, mam 47lat, bez nalogow, zadbana, pracowita, ciepla. Poznam niezaleznego niepijacego Pana  42-50lat bez kryminalnej przeszlosci. Nie szukam wrazen. Interesuje mnie wylacznie staly zwiazek.Jestem w stanie zmienic miejsce swego pobytu. Prosze pisac na olivka39@wp.pl. Odpowiem wylacznie na  listy ze zdjeciem.-dodano 06.12.2014


witam,szukam partnera wolnego 53-60,wysokiego,który mieszka w niemczech,szukam tez pracy nie znam jezyka,ja 53,169,75,miroslawa.pietras@onet.pl-dodano 06.12.2014


Czesc jestem Daniel :) mieszkam w hannoverze 3 miesiace (kiedys mieszkalem tu 6 miesiecy) mam 24 lata i szukam milej kobiety od 20 do 30 lat do stalego zwiasku. Moze znajdzie sie ktos kto tez szuka milosci. Jestem dobrym chlopakiem, lubie dzieci, spacery wieczorkami, najwazniejsze dla mnie to milosc rodzina wiernosc i szczerosc. Pozdrawiam :)danio199000@wp.pl-dodano 06.12.2014


mam na imie edward mieszkam w hanowerze tutaj sie urodzilem umiem rozmawiac po polsku i rozumiem lecz nie pisze i nie czytam po polsku .mam50+ 1.90 szczuplej budowy rozwodnik bez dzieci mam stala prace wlasne mieszkanie szukam dziewczyny na dobre i zle lat47 do 50 szczpla ni palaca mile widziane foto ja rowniez edward.pyrka@vodafone.de-dodano 06.12.2014


Pan 46-185 szczery uczciwy spontaniczny realista nie pijacy kochajacy dzieci wdowiec wyksztalcenie wyzsze medyczne od 10 lat w Hannowerze na wozku inwalidzkim nie wymagajacy opieki ani pomocy samodzielny pozna szczera uczciwa wysoka szczupla pania w odpowiednim wieku stanu wolnego zainteresowana tylko i wylacznie stalym i powaznym zwiazkiem z malzenskim wlacznie wszelkie przelotne romanse i znajomosci wykluczone.Pani moze posiadac dziecko lub dzieci.Kontakt DariusS450@t-online.de -dodano 05.12.2014


hallo..:) Mam 49lat ,od 1989 roku w niemczech / 184cm /89kg/szczply/wesoly/nie pijacy/nie palacy/wesoly/spontaniczny/kochajacy dzieci/po rozwodzie/IT Technik/czyli bez nalogow i zboczen.latwy w obsludze i uzydku/.. meszczyzna z zasadami...... Wychowuje sam 13letnia corke. Mam stala prace(inzynier).Mieszkam aktualnie w okolicach Minden. Szukam....partnerki... tej drogiej polowki...stalego zwiazku... zadnej zabawy czy romansu.....Jesli zainteresowalem .. czarujaca, szczupla , wierna , otwarta na zwiazek oparty na ucziwosci, wiernosci, szacunku.....bitte melden esek1000@crepel.de-dodano 03.12.2014


witam normalny 30 latek z hannoveru pozna kobiete do stalego zwiazku pozdrawiam lucasleeds1@wp.pl-dodano 03.12.2014


Mily i atrakcyjny meszczyzna, 44, szuka mlodej, atrakcyjnej kobiety wylacznie do milego spedzenia czasu jak kawa, restauracje, zakupy, kino  Ciesze sie na Twoja  odpowiedz.tom_miller_1970@yahoo.de-dodano 02.12.2014


Witam was Rodacy!:) .Na imie mam Wacek. Przyjechalem do Hanoweru rozklekotanym autem cztery lata temu. Pochodze z pieknej osady pod Poznaniem. Podjalem studia w tym miescie, ale sytuacja zmusila mnie do ich przerwania.Na tym portalu tak jak wiekszosc z Was szukam nowych znajomych, kolegów, kolezanki,zwiazki na stale itp.;) Drodzy Rodacy zyczê wam wszystkiego dobrego w dzialaniu na tym gruncie!!!...... Jestem otwartym chlopakiem;) Lubiê poznawac, biegac ( Maschsee) podrózowac .Spacerowac póznymi wieczorami przy Kropce. Znam jezyk .We weekendy spotykam siê ze znajomymi kolegami w irlandzkim Pubie przy am Marktplatz .Mila atmosfera:).Granice wiekowe nie stanowia jakiegokolwiek problemu (18-99) jak masz jakies pytanie to pisz smialo:) zawsze chetnie odpiszemój e-mail: husariaprzyszlosci@wp.pl Pozdrawiam Was, i zycze wszystkiego dobrego!!! ;)-dodano 02.12.2014


witam, Mam  ponad  30  lat  poznam  ludzi  w podobnym  wieku. Bez  ofert matrymonialnych  prosze   ewa3-10@wp.pl-dodano 02.12.2014


Witam z tej strony Robert mam 32 lata,pracuje, bez nalogów,niezalezny finansowo, mieszkam w Hannover i poznam Panie na mile wspólne chwile,moge wspomóc finansowo :)Tylko powa¿ne oferty.Pozdrawiam i do uslyszenia. robert.gruszka@vp.pl-dodano 01.12.2014


Hey, mam 27 lat , mieszkam jakis czas w Hannoverze . Chetnie poznam jakiegos ciekawego Pana ( do max 37) na wspolne wypady badz poprostu zeby milo spedzic czas . Mile widziane foto :) Lightmyfire@poczta.onet.pl-dodano 01.12.2014


Zapoznam nowych znajomych w swoim wieku (50+) z hannoveru , mam na imie Krystyna Pozdrawiam kezynos@gmail.com-dodano 29.11.2014


Witam mam na imie Alicja mam 44 lata jestem samotna matka z 2 doroslych dzieci jestem szczera osoba kochajaca szukam pana wieku 40-50 lat z Hannoveru lub okolic który mysli powaznie o zyciu który nie pije ...alicja2903@wp.pl-dodano 29.11.2014


Witam.Mieszkam od nie dawna  w Wunstorf.Jestem wesola blondynka i szukam kolezanki,kolegi w wieku 45-60 by miec  z kim porozmawiac....oraz wspolnych wypadow na kawe...pozdrawiam Stenia lolcia79@hotmail.de-dodano 29.11.2014


Witam, puszysta 38-latka, z duzym poczuciem humoru, ktora ma juz dosc wolnych chwil spedzanych samej pozna pana do lat 45. Moje GG 7284216-dodano 29.11.2014


Hello mezczyzna lat 30 przystojny szuka dziewczyny do stalego zwiazku z hannoveru pozdrawiam lucasleeds1@wp.pl-dodano 29.11.2014


Mam na imie Beata i mieszkam w Polsce. Mam 42 lata. Jestem zadbana, szczupla i atrakcyjna brunetka. Chcialabym poznac meszczyzne z Hannoveru lub okolic do stalego zwiazku. Jesli jestes zadbany, inteligentny i masz poczucie humoru to ciesze sie na Twoja wiadomosc. beataczarna2@tlen.pl-dodano 29.11.2014

 

Szukam znajomych w okolicy Garbsen kolezanek na wspolne wyjscia na kawe, spacer, zakupy w wieku 25-40  xsylwia9@onet.pl-dodano 27.11.2014


Witam. Mezczyzna w wieku 43 lata,wysoki,szczuply,pozna pania z Hanoweru na dobre i zle, w wieku do 42 lat. Nie mam nalogow. Zainteresowania : sport,podroze,muzyka. Pozdrawiam. Piotr. E-mail : piotr.dudziec71@gmail.com -dodano 27.11.2014


Witam serdecznie.Poznam fajna mila i madroa dziewczyne w celu wpolnego spedzania czasu na poczatek, w wieku 25/35 lat lubiaca odrobine szalenstwa ale twardo stapajacom po ziemi.tomaspil29@gmail.com-dodano 26.11.2014


Witam.Mam 40 lat.Poznam pania z rejonu Hannover do wspolnego spedzania czasu.Grzegorz  devo99@wp.pl-dodano 26.11.2014


Mieszkam w Polsce, mam 47lat, bez nalogow, zadbana, pracowita, ciepla. Poznam niezaleznego niepijacego Pana  42-50lat bez kryminalnej przeszlosci. Nie szukam wrazen. Interesuje mnie wylacznie staly zwiazek.Jestem w stanie zmienic miejsce swego pobytu. Prosze pisac na olivka39@wp.pl. Tylko listy ze zdjeciem. Pozdrawiam/Ola-dodano 26.11.2014


Witam jestem Robert mam 32 lata,niezalezny finansowo,mieszkajacy w Hannover na stale poznam Panie do milego spedzania czasu,moge pomóc takze w innych kwestiach. Pozdrawiam :)robert.gruszka@vp.pl-dodano 26.11.2014


Witam szukam przyjaciolki lub przyjaciela by skoczyc na kawke pogadac ale nic na stale poprostu po przyjacielsku. Mail:pipi974@gmx.de-dodano 25.11.2014


Hallo alle zusammen. poznam fajnych ziomkow na wspolne wypady na miasto i na fitness.. Jesli siedzisz wieczorami w domu i sie nudzisz to napisz...Rowniez do kolezanek jesli sa tu jakies kolezanki same i nudza sie w domu. To piszcie jakos ten czas zorganizujemy razem.  E-mail :johny19211@gmail.com-dodano 25.11.2014


Witam bede szczera,szukam przyjaciela by milo spedzac czas i który bedzie mógl mi pomóc stanac na nogi,nie ukrywam ze potrzebuje wparcia i pomocy w innych sprawach,szczególy w e-mailu mam 41 lat.Pozdrawiam. majanico1@wp.pl.-dodano 25.11.2014


Witam. Jestem mila normalna dziewczyna która ma 2 dzieci i szukam mezczyzny z hannoveru do 32 lat na powa¿nie do stalego zwiazku ;-) luna5060@op.pl-dodano 25.11.2014


Czesc jestem Mariusz, niezalezny finansowo,mieszkam za Hannoverem.Szukam przyjaciólki do 24 lat na dobre i zle.Ogólnie jestem najnormalniejszym facetem na swiecie :)maniekxx0314@interia.pl-dodano 23.11.2014


szukam  dziewczyny  do lat 30 , inteligentnej ,bystrej , i milej ! Mieszkam  na stale w Hannoverze. Interesuje mnie staly zwiazek! Nie chce  partnerki  z dziecmi! Mam na imie Michal.sertaw@interia pl-dodano 23.11.2014


Witam :) Kasia 18 lat szukam kogos w podobnym wieku moze byc 18-21 czekam na odpowiedz :) pozdrawiam shasta123@wp.pl-dodano 23.11.2014


hey, szukam  NORMALNYCH  ludzi w  podobnym  wieku  30+ do  wspólnego  spedzania czasu, to  nie  jest  oferta  matrymoniala.zosia366-1998@wp.pl-dodano 21.11.2014


Mam na imie Damian szukam Milej dziewczyny do spotkan porozmawiac zjesc cos a pozniej moze na stale sie zwiazac...damianjaworski39@gmail.com-dodano 21.11.2014


Witam mam na imie.Daniel mam 24 lata szukam  jakiejs kolezanki moze cos wiecej w sumie to szukam partnerki  zyciowej moze byc dzieciata bo mi to nie przeszkadza lubie dzieci pisz smialo co chce postaram ci odpowiedziec:)danio199000@wp.pl-dodano 20.11.2014


 

blauworld.de the call home sim.


Wir erklären ausdrücklich, dass wir keinerlei Einfluss auf die Gestaltung und die Inhalte der gelinkten Seiten haben. Deshalb distanzieren wir uns hiermit ausdrücklich von allen Inhalten aller gelinkten Seiten auf unserer Homepage und machen uns diese Inhalte nicht zu eigen. Diese Erklärung gilt für alle auf unserer Homepage angezeigten Links und für alle Inhalte der Seiten, zu denen die bei uns sichtbaren Banner, Buttons und Links führen.

  Pogoda na dziś

 

  Newsletter

Newsletter
Poloniahannover

E-Mail

dodaj usuń

  Facebook -  NK - Youtube

 

 


 

 

  Daj Cynk

 

 

  Kursy walut

 

 

  Pomagamy

  Reklama II


 

 

 

Copyright 2010 by @poloniahannover.de

 
Kontakty towarzyskie ogłoszenia